O nama

Tko je LogiNet?

Kada biste proveli neko vrijeme s nama, u našoj tvrtki i na terenu s našim korisnicima, promatrajući naš način rada, došli biste do samo jednog zaključka: LogiNet je dobro uigran tim mladih, kreativnih ljudi.

Jer temeljna je postavka našeg rada i funkcioniranja upravo TIM. A tim su njegovi LJUDI.

Od 1996. godine kada je tvrtka LogiNet započela sa svojim radom, naš je slogan i mantra “…jer postoji razlika”. I tu ćete razliku uočiti i osjetiti u svakoj pori našeg tima. Od načina kako komuniciramo unutar sebe, kako komuniciramo s našim korisnicima, do načina kako se svakodnevni poslovi i aktivnosti izvršavaju.

Kroz sve godine postojanja, tvrtka je gradila i gradi svoju priču na timskom radu u kojem svaki novi projekt, svaki novi korisnik predstavlja novi izazov u kojeg ulažemo svoje znanje, kreativnost i iskustvo. A svaki novi izazov već je sam po sebi dovoljan motiv jer znači novo širenje znanja, novo iskustvo, novu školu. Naravno, znači i novu mogućnost da dokažemo sebi i drugima da smo vrijedni povjerenja koje nam je darovano.

Naši korisnici to znaju i cijene kroz sve godine u kojima smo s njima. Ne volimo se hvaliti ostvarenim projektima, ali volimo se hvaliti činjenicom da do danas nismo izgubili niti jednog korisnika. Trebate li bolji dokaz od ovoga?

Stoga sa sigurnošću možemo tvrditi jedno – LogiNet je drugačija tvrtka, drugačiji partner…

…jer postoji razlika.

Raspoloživost korisnicima

LogiNet je tvrtka koja čija je osnovna djelatnost podrška korisnicima u radu njihovih informacijskih sustava.

Ciljajući prvenstveno na korisnike čije je poslovanje izravno ovisno o pouzdanosti informatičke tehnologije te njezinom neprekinutom radu, pobrinuli smo se da svojim korisnicima budemo dostupni u svakom trenutku. Još 1996.godine, kada je tvrtka nastala, započeli smo s praktičnim održavanjem informacijskih sustava korisnika koje se temeljilo upravo na brzoj i uvijek dostupnoj podršci. Već 1997. godine potpisali smo i prve ugovore s korisnicima koji su to ostvarili i u praksi. Stoga smo u tom smislu bili jedna od prvih tvrtki u Hrvatskoj koja je ponudila tehničku podršku po načelu “0-24h, 365 dana u godini”, ili skraćeno 24×7.

Činjenica je kako se našim djelatnicima možete svakodnevno obratiti na niz načina, zahtjevajući informaciju, pomoć ili savjet.

Osnovno pravilo u podršci jest činjenica o brzini odziva na sve zahtjeve koji se definira ugovorom s korisnikom, ali čak niti kod korisnika koji nisu pokriveni ugovorima, vrijeme odziva nikada ne prelazi rok od 24 sata od korisničkog poziva ili upita.

Informatika koja vas razumije

LogiNet d.o.o. je tvrtka specijalizirana u uslugama temeljenim na informacijskim i komunikacijskim tehnologijama.

Osnovana je 1996. godine u Rijeci, sa sjedištem u Rijeci. Tvrtka svojim uslugama pokriva aktivnosti korisnika u cijeloj Republici Hrvatskoj, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. LogiNet kao ciljanu korisničku skupinu prvenstveno pokriva male i srednje velike tvrtke svih profila. Naši su korisnici tvrtke vrlo različitih djelatnosti, od proizvodnje i uslužnih djelatnosti, do tvrtki u bankarstvu, telekomunikacijama i pomorstvu. Kao poslovni partneri vodećih globalnih kompanija u području informacijskih i komunikacijskih tehnologija, tvrtka LogiNet sposobna je odgovoriti izazovima modernog poslovanja u svakom pogledu.

Svoje korisnike podržavamo u njihovim poslovnim ciljevima pružajući maksimum znanja, kvalitete, profesionalnosti i razumjevanja, praćene vrhunskim proizvodima naših principala. Sve su naše aktivnosti podređene olakšavanju korisnikovih poslovnih procesa, te povećanju produktivnosti. Cilj je zadovoljan korisnik koji posjeduje stratešku prednost nad svojom konkurencijom.

Razumjevajući potrebe korisnika, došli smo do ostvarenja jednog od ključnih nastojanja tvrtke – olakšati primjenu visoke tehnologije u svakodnevnom poslovanju. Promijenili smo pristup rješavanju problema, tvrdeći kako je informatika ta koja se treba prilagoditi korisniku.

Zato i volimo reći kako naša rješenja razumiju korisnika.

Stručnost djelatnika

LogiNet je tim stručnih ljudi koji svoja znanja i iskustvo nadopunjavaju radom na različitim informacijskim sustavima naših korisnika. Praktična su iskustva od neprocjenjivog značaja, te smo zahvaljujući njima spremni i sposobni dati odgovore na vrlo kompleksna pitanja i zahtjeve s kojima se susrećemo.

Uz praktična iskustva potrebno je i redovito školovanje i usavršavanje tehničkih znanja. Kako bi u svakome trenutku svojim korisnicima mogli ponuditi apsolutni maksimum informatičke tehnologije, inzistiramo na redovitom školovanju djelatnika.

Potvrda toga je cijeli niz svjedodžbi o uspješno položenim ispitima u poznatim i etabiliranim obrazovnim centrima naših principala. Brojna školovanja i stručni certifikati uključuju A+, IBM Lotus, IBM Systems, IBM System Storage, IBM Tivoli, Lenovo Technical, Microsoft, VMware…Tu su i certifikati naših drugih partnera i principala, počevši od Brocadea, Iskon Interneta, Lexmarka, LSI-a, FortiNet-a.

Naravno, redoviti smo učesnici i mnogih stručnih savjetovanja.

Povrh svega, tvrtka kontinuirano unapređuje i vlastiti informacijski sustav. Implementiranjem najnovijih serverskih, klijentskih i mrežnih tehnologija, osiguravamo kvalitetne uvjete za testiranje i stjecanje novih iskustava. Dakako, zahvaljujući tome, u mogućnosti smo našim korisnicima demonstrirati mnoga praktična rješenja koja koristimo u svakodnevnom radu.

Cilj je korisniku pružiti uvijek najkvalitetniju informaciju i praktično iskustvo.